گلایه برخی مشتریان از یک خودروساز خصوصی برای جایگزینی برخی محصولات

گلایه برخی مشتریان از یک خودروساز خصوصی برای جایگزینی برخی محصولات یاری کالا: بدنبال موضوع مطرح شده برای جایگزینی یک خودرو بجای دو محصول دیگر از یک شرکت خودروسازی خصوصی عنوان شد که دریافت خودروی جایگزین کاملا اختیاری است و در صورتیکه مشتری تمایل به دریافت نداشته باشد، می تواند برای خودروی خود منتظر بماند و نوبت آنها محفوظ خواهد ماند.


به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، برخی از مشتریان شرکت مدیران خودرو که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو ها، متقاضی دو محصول آریزو ۷ و تیگو ۸ این شرکت بوده و نوبت دریافت تابستان سال جاری داشته اند، در تماس با این خبرگزاری اعلام نمودند که در پیامکی به آنها اعلام شده است که این دو خودرو فعلا آماده تحویل نیست و مشتری می تواند بجای آن محصول فونیکس FX را دریافت کند.
برخی از این مشتریان باتوجه به اختلاف قیمت این محصولات با خودروی موردنظر تمایل به این جایگزینی نداشته اند.
در این رابطه مشتری مدعی است که نمایندگی مدیران خودرو به وی اعلام نموده که چنانچه تمایل به دریافت خودروی مورد نظر را نداشته باشید، بایستی انصراف دهید و نوبت شما از بین خواهد رفت.
ایسنا، موضوع را از شرکت مدیران خودرو مورد پیگیری قرار داد که در نتیجه آن، در ارتباط با بخش اول این گزارش که به موضوع جایگزینی محصولات اشاره شد، این شرکت خودروساز، پذیرفتن این پیشنهاد توسط مشتری به اجبار را رد کرد.
بعد از آن هم این شرکت، اطلاعیه ای دراین زمینه منتشر که برمبنای آن به اختیاری بودن این طرح جایگزینی تاکید کرده است.
در این اطلاعیه آمده است:
"در تکمیل بخشنامه شماره ۲ فونیکس تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ به اطلاع مشتریان مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲ می رساند: همانگونه که در مفاد بخشنامه مشهود است، مشتریان باتوجه به موجودی خودروی FX PREMIUM و امکان تحویل بموقع این خودرو، می توانند از ابتدا برای دریافت این خودرو اقدام نمایند. البته که هیچگونه الزامی برای مشتریان به جهت انتخاب این خودرو وجود ندارد.
چنانچه دراینده هرگونه شرایط آسان تر و منطبق با درخواست مشتری که امکان پذیر باشد، فراهم گردد، شرکت به سرعت دراین زمینه اقدام و اطلاع رسانی خواهد کرد؛ پس مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که شرکت مدیران خودرو در امتداد مشتری مداری و تکریم از مشتریان، هرگونه همکاری در راستای آنکه مشتری، خودروی مورد علاقه خودرا دریافت کند، انجام خواهد داد."

نیاز به انصراف نیست و نوبت محفوظ خواهد ماند
در ارتباط با بخش دوم این گزارش که به گلایه برخی مشتریان در خصوص اعلام نمایندگی برای انصراف و از میان رفتن نوبت وی پرداخته شده، مدیر فروش و بازاریابی این شرکت خوروسازی در پاسخ به ایسنا، اصرار کرد که نیازی به انصراف برای مشتریانی که تمایل به دریافت خودروی مورد نظر ندارند نبوده و نوبت آنها محفوظ خواهد ماند تا هر زمان که تمایل داشتند، برای دریافت خودروی انتخابی خود (زمانی که تحویل فراهم شود) یا هر محصول از این شرکت که بخشنامه آن اطلاع رسانی شود، اقدام نمایند.




منبع:

1402/05/03
08:07:18
0.0 / 5
339
تگهای خبر: بازار , خودرو , خودروسازی , دام
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان