توضیح سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ی اختلال یک پیامرسان داخلی

توضیح سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ی اختلال یک پیامرسان داخلی به گزارش یاری کالا، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: به سبب اختلال رخ داده در یک پیامرسان داخلی (ایتا) از دو روز گذشته این شرکت اعلام نموده است که بسته های تخفیفی را برای تبلیغات کسب وکارها در این سکو فراهم نموده که در همین دو روز گذشته با استقبال خوبی از طرف کاربران روبه رو شده است؛ همین طور ما در وزارت ارتباطات الزام کرده ایم که حتما بسته 50 درصدی تخفیفی برای کسب وکارها تمدید شود که این شرکت هم این تمدید را انجام داده است.


به گزارش یاری کالا به نقل از ایسنا، طبق اعلام کاربران پیامرسان داخلی ایتا امروز و برای بار دوم طی هفته جاری گرفتار قطعی و اختلال شد و امکان ارسال پیام وجود نداشت. در این رابطه بااینکه با گذشت چند ساعت طبق اعلام کاربران اختلال گفته شده بر طرف شد اما بتازگی امیر محمد زاده لاجوردی- رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی دراین زمینه ارائه کرده است.
وی اظهار داشت: طی یک سال قبل از طرف مردم استقبال خوبی از پیامرسان های داخلی شده است و روزانه حدود ۱۸ میلیون و ماهانه حدود ۳۰ میلیون کاربر یکتا در این پیامرسان حضور دارند.
لاجوردی اضافه کرد: به سبب استقبال مردم عزیز از این پیامرسان لازم است که پیامرسان زیرساخت های خودرا به سرعت توسعه دهد بدین سبب بنابراین اطلاعیه ای را طی روزهای گذشته منتشر و اعلام نمود که در بامدادان روز جمعه از ساعت یک تا پنج بامداد به سبب لزوم ارتقای زیرساخت ها ممکنست کاربران مبتلا به اختلال هایی شوند اما متاسفانه پروسه ارتقای زیرساخت این پیامرسان طول کشیده و مشکلاتی که را برای کاربران به وجود آورده است.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: در شرایطی که مردم اعتماد کرده اند و زندگی و کسب وکار خودرا به پیامرسان های داخلی منتقل کردند شرکت ایتا و این پیامرسان باید تلاش کنند تا بهترین سرویس را به مردم عرضه نماید.
وی درباره ی تمهیدات در نظر گرفته برای جبران این مساله برای کاربران توضیح داد: از دو روز گذشته این شرکت اعلام نموده است که بسته های تخفیفی را برای تبلیغات کسب وکارها در این سکو فراهم نموده و در همین دو روز گذشته هم با استقبال خوبی از طرف کاربران روبه رو شده است. ما در وزارت ارتباطات الزام کرده ایم که حتما بسته ۵۰ درصدی تخفیفی برای کسب وکارها تمدید شود و این شرکت هم این تمدید را انجام داده است.
وی افزود: درزمینه بقیه کاربران این پیامرسان هم در حال بررسی هستیم که با کمک سکو و اپراتورهای ارتباطی بتوانند به زودی بسته تخفیفی داشته باشند. در گزارشی که دریافت کردیم شرایط مهیا شده و ترافیک پیامرسان به آرامی به روی کاربران باز می شود و امیدوار هستیم تا دقایق دیگر مردم بتوانند از پیامرسان بهره گیرند. اینطور اختلال ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و تیم این پیان رسان هم باید تدابیری بی اندیشد که در آینده شاهد چنین اختلالی نباشیم. ما در وزارت ارتباطات زیرساخت ابری را برای پیامرسان ها فراهم کردیم که پایداری آنها زیاد است.
لاجوردی که در یک گفت و گوی تلویزیونی صحبت می کرد در آخر اظهار داشت: طبیعتاً به سبب این که استقبال مردم زیاد است پروسه انتقال هم کمی در این پیامرسان طول خواهد کشید اما ما شرایط و زیرساخت را فراهم کردیم و امیدواریم هرچه سریع تر تا انتهای سال بصورت کامل بر روی ابر خدمات پایه وزارت ارتباطات مستقر شود تا پایداری آن افزایش پیدا کند.





منبع:

1402/11/28
09:09:22
0.0 / 5
448
تگهای خبر: تبلیغات , خدمات , سازمان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان