کدام استانهای کشور بارانی است؟

کدام استانهای کشور بارانی است؟ به گزارش یاری کالا، سازمان هواشناسی اعلام نمود: امروز در شمال استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیشبینی می شود.



به گزارش یاری کالا به نقل از مهر، با عنایت به پیشبینی های سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در شمال استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف باران پیشبینی می شود.
همچنین، (سه شنبه، ۱۲ تیرماه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و (چهارشنبه، ۱۳ تیرماه) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران انتظار می رود.
طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، قسمتهایی از مرکز و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیشبینی می شود و این وضعیت دوشنبه و سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در جنوب غرب و غرب کشور هم اتفاق خواهد افتاد.
دریای خزر و شرق دریای عمان طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.
براساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی ابری، در پس از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتیگراد و فردا قسمتی ابری، وزش باد، در پس از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت ها وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.


منبع:

1403/04/10
10:04:31
0.0 / 5
154
تگهای خبر: دام , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵


yarikala.ir - حقوق مادی و معنوی سایت یاری كالا محفوظ است

یاری كالا

یاری گر شما در انتخاب کالای مدنظرتان